Dax för ett inlägg då

Det blir inte så många inlägg nu för tiden men jag har inte så mycket
att skriva om, allt rullar på som vanligt.

All snö är snart borta från gården, plantorna är i växthuset och väldigt lite
plantor har jag sen är garaget fullt med grejs till vedpannan.

Barnen har snart sommarlov endast ca 3 veckor kvar och själv har jag
ca 5 veckor kvar till semestern, har första perioden i år känns lite trist man börjar om
att jobba när nästan alla andra börjar sin semester sen har jag och Micke bara två
veckor tillsammans men barnen behöver ändå inte vara på jour dagis och det är
skönt.

Jag har just varit ut på en promenad och Micke och barnen har farit nånstans
tror dom är i Pålmark.

Nu ska jag ta nåt att äta och sen sova, ha en skön kväll.

Bye, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0