BF

Barnfritt en lördag när jag och Micke är hemma samtidigt när hände
det sist.
Men vad ska man göra, inga barn som surrar, bråkar eller leker.
Jag och Micke sitter mest och funderar på vad vi ska göra och jag vet
vad alla kommer tro att vi gör eller ni kommer iallafall att kommentera
det, men man kan ju inte hålla på med sånt i flera timmar:)

Vi har iallafall varit opch ätit på toppen, inte så romantisk restaurang
men det var då gott iallafall. Nu blir det nog mest mys i soffan, Micke har
föreslagot en film men jag är inte så laddad för en film men det blir nog
så ändå.

Om ni undrar var barnen är så är Erik på Lanternvägen och Olle är på
Vallavägen. I morgon ska det bli lite skridskor vi måste börja hård träna nu om
det ska bli nåt av dessa grabbar. Det är skridskoskola kl 10.15 i morgon så redan
då är vi i Rosvik så det blir ingen längre sovmorgon men allt är bättre än kl 5.

Ha en trevlig kväll, det ska då jag ha

Kommentarer
Postat av: Egirl

Men kneka lite vettja...! :-)

2007-12-15 @ 22:20:14
Postat av: Jennie

det var ungefär den kommentaren jag väntade mig

2007-12-16 @ 08:07:05
Postat av: Peter

Hahaha, slit it ut han Micke bara :-). Bra med hockeyskola så att de blir nån ordning :-)

2007-12-16 @ 13:11:26
Postat av: Egirl

Men kneka ni nåt då?? :-)

2007-12-16 @ 16:20:24
Postat av: Jennie

Det skulle du bra gärna vilja vet va? men det får du inte

2007-12-16 @ 18:43:06
Postat av: Egirl

Då drar jag en egen gissning då!! :-)

2007-12-16 @ 18:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0