Blev inget

Det blev ingen hälsoundersökning i dag dom hade missat att dom skulle vara
i Piteå i dag hur fan man nu kan missa det.
Jag och en gubbe satt hos previa och väntade och han blev mer och mer irriterad
och eftersom att jag hade glömt min mobil hemma så kunde jag inte ringa previa
men jag hade telefon numret och gubben hade en mobil.
Previa hade ringt på min mobil 15.14 då kom dom tydligen på att dom skulle vara
i Piteå, jag hade tid 15.15 starkt jobbat.

I morgon ska ju barnen på juldisco och var utklädda, Erik pratar om att han ska vara 
hulken så jag tror att jag ska köpa grön ansiktsfärg i morgon, han kommer att göra succè.
Olle vet jag inte vad han ska vara har jag färg så ska han nog också vara hulken.

Kommer nog bilder från juldiscot nån dag.

Slut för idag och tack för idag.

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad dåligt av Previa!

2007-12-07 @ 08:15:15
Postat av: kw

Så fina bilder. Det går nog bra hos Previa ska du se. Det är klart att Olle också vill vara hulken.
Lycka till med insmetandet.....! Vi hörs

2007-12-07 @ 09:06:54
Postat av: kw

Jennie! det är två dagar sen du bloggade,fy

2007-12-08 @ 08:49:27
Postat av: Erica

Ja huvva! :-)

2007-12-08 @ 17:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0