Hotet undanröjt

Nu kan jag använda datorn man för ta det lite försiktigt, för er som inte fattar
vad jag pratar om så ska jag berätta.
I går när jag satt vid datorn och surfade runt lite i cyberspace så hamnar man
alltid av nån konstig anledning på nån porrsida man behöver bara skriva en bokstav fel
eller .com istället för .se.
Det betyder att alla sidor leder till en porrsida på ett eller annat sätt.
Hamnade iallafall på en och klickade ner den men det fortsatte att popa upp nya hela tiden.
Så när jag startade datorn i dag så hade jag lyckats lägga in tre nya program och en massa
skit Micke sa att han hade hittad 51 trojaner tror jag det heter + en massa annat.
Så kan det gå.

Idag har det inte hänt så mycket jag har jobbat och jag ocj killarna var hos Mormor och
Morfar medan Micke höll på med datorn.
Nu så har barnen somnat och Micke också i Eriks säng, jag var nyss och väckte han
vet ni vad han säger karlsloken?
Jag frågade: -Micke ska du sova här eller?
Han svarar: -mmm, vilket jag tolkar som ett ja.
Så då frågade jag : -Ska du inte ligga i våran sång med mig?
Vad tror ni han svarar? -Nej.
Jag frågade två gånger och samma svar.
Så jag säger bara ligg där då för helskota och hoppas du ramlar ur sängen......

Sov Gott

Kommentarer
Postat av: Erica

Dirty-Jennie..det är ditt nya smeknamn nu. Kan du inte bara erkänna att du satt där vid datorn och hade för avsikt att porrsurfa. Titta lite på snoppar och penetrationer i alla möjliga hål och vinklar... !! *hahaha*

2007-12-03 @ 20:42:33
Postat av: Erica

Nu när Micke ligger och sover så skönt i Eriks säng så är det ju fritt fram nu att ta fram saken som du har u lådan under sängen nu... Ni här väl vuxenkanaler på tv:n där uppe??? *hahahaa*

2007-12-03 @ 20:45:03
Postat av: Jennie

Ok jag erkänner jag är en sexmissbrukare :)blir man inlagd hos er då Erica tänkte att du kunde serva mig lite.:)
Micke har vaknat så det sket sig och förresten så har vi inga vuxenkanaler nånstans och ingen låda heller. Men blir man sugen är det ju bara att ge sig ut i cyber rymnden.

2007-12-03 @ 21:25:04
Postat av: Peter

Haha, porrjennie...i dem lugnaste vatten säger jag bara :-)

2007-12-03 @ 22:07:59
Postat av: Erica

...simmer värsta porrfisken. Dirrrrty-Jennie!! *grr* :-)

2007-12-04 @ 06:07:57
Postat av: Erica

Jennie: Vi har inte vårdat nån sexmissbrukare förr, men du kan ju få bli den första... :-)

2007-12-04 @ 08:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0