Inte hunnit

Jag har inte hunnit blogga så mycket och vet inte vad jag ska blogga
om, det händer inte så mycket just nu.
I morgon är det jobb till kl 19.15 sen ledig 4 dagar men då jobbar Micke
i helgen typiskt men för en gångs skull så är båda lediga på nyårs afton
som förresten blir hos Cilla och Per.
Först skulle vi vara hos Kajsa och Christian men det blir hos Cilla och
Per i stället, Kajsa och Christian aka också dit.
Vi ska beställa catering och det blir en grillbuffe, jag ska göra maten till barnen
jag tror det blir köttfärssås och spaghetti sen gör nån annan förrätten och efterrätten
det var lindrigast att göra maten till barnen tyckte Micke så han slog till på det.

Här i huset är det bara jag som är vaken, Micke och barnen har sovit i typ en och en
halv timma jag tror att jag också ska gå och lägga mig är så jäkla trött kan beror på att
jag fick ta en migräntablett på jobbet fast jag hade nog varit trött även om jag inte hade 
tagit nån tablett.

Kom just på en sak tror ni att vi hinner fara på Leos lekland med barnen nån dag? Dom 
skulle nog tycka att det vore jättekul om Peter; Erica och Jennie Wes ville följa.

God natt 

Kommentarer
Postat av: Erica

Japp jag följer!!Sen ska vi hinna bada i Piteå oxå!!! :-)

2007-12-27 @ 21:50:52
Postat av: jennie

ojojo hur ska vi hinna allt

2007-12-28 @ 08:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0