Jobbig dag

Vaknade med huvudvärk i morse men jag steg upp duschade, klädde på mig
och tog en migräntablett. Åt sedan frukost men den bara vände i magen och då
insåg jag att det inte blir nåt jobb i dag.
Att jag ens hade tänkt tanken att fara och jobba var ju inte likt mig, jag har varit hemma¨
med mindre huvudvärk än detta. Jag gick och la mig igen när Micke hade klivit upp och
9.30 och hade då bara ont på ena sidan av huvudet från början hade jag ont i hela
huvudet så det var ju ett steg framåt. Vid kl 12 var det dax för den andra migrän tabletten
men det var en jäkla seg huvudvärk sov en timme på eftermiddagen och då äntligen hade
det sluta dunka.

Har känt mig så onyttig idag men hur skönt är det med ett huvud som dunkar så fort du
rör på det. Micke har fått sköta markservicen här hemma och det är han så bra på
Puss och Kram till han.

Till middagen så kom Totto och Karin hit och vi åt lax på saltbädd med potatis och
romsås det var supergott.
Ungarna har fått busa lite med ´Totto och Olle var vaken till halv åtta och Erik till halv nio
hotade Erik med att jag skulle spruta vatten på han om han somnade före 19 och det
funkade ju men det kan ha varit för att Totto var här.
Erik är inne i en trots period nu, jag bryr mig inte så mycket när han håller på med sina
grimaser när man säger åt han men han håller på att driva Micke till vansinne.
Jag har sagt åt Micke att han inte ska bry sig men det är svårt.

Nu ska jag gå och sova
Hoppas på en dag utan huvudvärk i morgon

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Peter

Åhh, spara lite lax åt mig :-D.

2007-12-15 @ 01:35:34
Postat av: Jennie

Rdan slut tyvärr

2007-12-15 @ 08:31:09
Postat av: Micke B

men vi har en halv kvar,,,,gravad,,,,hon e bara lite snål,jag ska se till att hon spar en bit åt dig
"pöss på däj"

2007-12-15 @ 15:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0