Lördag morgon

Skönt att vara ledig idag, jag och Micke är lediga tillsammans en helg och det
händer väl var 6:e vecka

Det har inte hunnit hända så mycket i dag, huvudet känns sådär int helt ok
och barnen sov till 5 ungefär så det var väl hyfsat.
Erik ska sova hos mormor och morfar i natt och Olle har sagt att han ska sova
hos farmor och farfar men vi får väl se hur det blir med det.
Det blir nog en lugn dag i dag det är mycket på tv först ut är längdåkning sen alpint
sedan skidskytte sen var det nå hockey också men det tror jag att jag hoppar över.

Sedan i ikväll är det nåt på tv 3 som firar 20 år det är visst två lag och lite frågor om tv 3
och säkert en massa sjuka klipp och sånt, det ska jag se.

Slut för nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0