Sankta Lucia

Nu är alla vakna och klockan är 06.09, Micke har till och med hunnit
måla en list uppe i toaletten.
I dag är det lucia dax på dagis och på många andra ställen, jag eller
Micke ska fara och kolla på dagis när Erik lussar dom kommer och
värderar huset kl 10 så bara en av oss kan fara på dagis.

Det har inte hunnit hända så mycket men kl är ju bara 06.12, ska gå ner
och sätta mig soffan en stund kanske se Prison Break som jag spelade in
Måndags.

Måste bara säga till Erica
Du måste skaffa en spark Malte bara älskade att springa bredvid sparken
till och med utan koppel sprang han bara bredvid sparken riktigt snygg var
han också där han travade på.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja kanske borde göra det... Snygg vet jag att han är, men skulle inte våga ha honom lös i storstan:-)

2007-12-13 @ 06:51:09
Postat av: Jennie

Gick även bra med koppel han drog ingenting,
men efter rövelvägen kan han vara lös

2007-12-13 @ 09:36:33
Postat av: Erica

OK vad himla bra!!

2007-12-13 @ 13:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0