Tråkig

Känner mig lite tråkig nu men jag vet inte vad jag ska blogga om.
Jag har då slagit in julklappar i dag och snart ska jag fara och jobba
till 22 och om ni undrar så är det mycket folk, värsta dan blir nog i dag.

Kan ju bara såga att jag var in till konkurrenten i går Ica Kvantum och där
var det lugnt som i graven.

Olle har hjälp mig att klistra på lappar på alla julklappar så det kan bli svårt att
hitta dom när det ska läsas och sen så surrar han hela tiden söt ungen.

Det får bli allt för i dag.

Hej då

Kommentarer
Postat av: Erica

Du är inte tråkig, allt som händer är intressant att veta!!!

2007-12-22 @ 13:02:00
Postat av: Peter

Jag håller med!!

2007-12-22 @ 18:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0