Vi och Malte

Nu är Malte här och han går efter mig som en skugga, vi har just varit ute
och sparkat.
Malte var jätte duktig han drog mycket mindre än när man går med han men
han tyckte nog att det blev lite jobbigt i slutet.
När vi kom hem så fick han ändå ett sånt där ryck när han bara sprang runt
runt och nu ligger han bredvid mig tror han är lite trött men han har inte riktigt ro
att ligga och villa, han går så fort jag rör mig.

Erik är på dagis och Olle är hemma, Micke ska på julbord i kväll och jag jobbar till
22 så farmor och farfar ska vara med grabbarna.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Peter

Haha, han är en ganska underlig hund...men vafan, han är ändå rätt go :-)

2007-12-12 @ 10:00:41
Postat av: Jennie

ja han är go ändå han somnade faktiskt på vårat köksgolv jag kunde gå utan att han var skuggan

2007-12-12 @ 12:49:44
Postat av: Peter

Han har blivit så sjukt mycke bättre

2007-12-12 @ 13:26:14
URL: http://wajk.blogg.se
Postat av: Erica

Min Malte!!!!! :-) Tack Jennie och Micke för att ni tagit hand om honom

2007-12-12 @ 19:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0