Vilken dag

Våran dator hade inte friskna till så nu har vi raderat hela datorn, bara
sparat lite foton men det gick lite dåligt för Micke att föra över dom till den andra
hårddisken men som tur var så har jag bränt ner en hel del på skiva.
Så nu är det bara att börja opm med allt ladda hem program leta reda på skivor som
innehåller program.

För övrigt i dag så har jag jobbat slutade halv fyra oc då var det bara hem
och laga mat, jag gjorde faktiskt raggmunkar med fläsk till det var gott en lite
bortglömd maträtt.
Jag sa till barnen att det var raggarplättar såna som Ronny och Ragge äter, Olle
åt då en och Erik åt två.
Nu har dom somnat och jag sitter och föröker lägga in lite program på datorn det
går väl ganska bra.
Micke är nere och ser på tv och snart så är det dom Desperata Hemmafruarna.

Natten som var så hade vi ström avbrott och då blir ju klockradion nollställd och börjar
blinka men vi har en sån som lyser i taket och den nollställs inte utan det blir en helt annan
tid, så i morse så tittade jag på klockan åhh tänkte jag 6.30 har mina barn verkligen sovit
så länge.
amicke klev upp och jag var på väg men då tänkte jag att det är bäst att jag kollar på min
mobil, joo mycket riktigt den var bara 5.15 alltså var allt som vanligt och jag somnade om
och Micke klev upp som vanligt :) Puss min älskling.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha raggarplättar!! Den var bra!

2007-12-04 @ 21:38:34
Postat av: Peter

Fick ni igång datorn?

2007-12-04 @ 23:47:17
Postat av: Jennie

datorn funkar bra nu det behövs kanske lite små justeringar typ när man scrollar med musen så blir det som ett våg mönster på skärmen.

2007-12-05 @ 07:18:42
Postat av: Erica

du ska inte skrolla så mycket med musen du... :-)

2007-12-05 @ 07:54:12
Postat av: Jennie

väntade mig den kommentaren :)

2007-12-05 @ 10:05:22
Postat av: Erica

Haha är jag så förutsägbar?? :-)

2007-12-05 @ 10:10:50
Postat av: Peter

Förmodligen felaktig bildupplösning, därför de blir så..

2007-12-05 @ 20:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0