Alldeles ensam

Det är just vad jag är i kväll och det är rätt skönt, Micke är ju på fest han ringde nyss
inte var han då nykter men ändå inte värst. Barnen sover hos farmor Erik hade sett
spiderman som gick på tv. Jag tror Farfar tyckte det var jättebra eller vad tror ni?

Ser fram emot sovmorgon i morgon det ska bli skönt, jag jobbar kväll i morgon
12.45-22 skitpass men bra betalt. (Eller bra och bra ).
Idag har det varit så jävla mycket folk man kunde tro att var dan före julafton
eller nåt.

Idol

Har just sett klart idol, men jag hann inte se hela jag jobbade till 20.15
men av det lilla jag har sett så håller jag på Marie och Daniel.
Vet inte vad jag inte gillar med Amanda men nåt är det och sen Andreas
han var väl så där, han sjunger bra men det är nåt som inte stämer.

Andreas borde åka ut men man vet aldrig för mig får gärna Amanda åka.
Marie och Daniel till globen tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0