Farsdag

Grattis alla pappor kan man ju säga idag.

Jag och familjen har då varit hos min pappa en sväng idag efter jobbet.
Micke och barnen har varit hos farfar Arnold och där har dom fått smörgås-
tårta, jag fick också en bit i en doggybag men glömska jag glömde den i kylen
på Lanternvägen, jäla skit jag som skulle äta den framför teven medan jag såg
Navy CIS äntligen börjar det om ni som inte ser det måste börja.

Imorgon ska mamma till sjukgymnasten och då ska lilla Malte komma och vara på
rövel förhoppningsvis så är det snö ut så vi kan busa, kanske han får leka en stund
med sin kompis Ozzy.
Och i morgon börjar även  Micke om att jobba och jag jobbar 12-20.15, jag har jobbat
hela helgen och är inte ledig förrän på torsdag.  Just nu ska jag gå ner och se om
barnen har somnatoch har dom det så ska jag bära upp dom och sen sätta mig till
rätta och se NCIS faktiskt ett program som både jag och Micke gillar det hander inte så ofta.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack för att ni kan vara hundvakt åt MaltePalte...

2007-11-11 @ 22:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0