God morgon

Okej då jag slutar väl inte blogga då men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva
men det löser sig kanske.
I dag ska jag jobba skulle ha varit ledig men jag har byt så jag är ledig i morgon
istället.
Hoppas jag får mitt julschema i dag men jag tror att jag är ledig hela
julhelgen plus nyårshelgen inte illa, vet inte vad jag har gjort för att förtjäna det.
Fast det hade inte varit dumt att jobba nån röd dag det ger ju lite mera pengar men
det är skönt att vara ledig också.
Appropå julen så hittade jag en söt bildimage12

Lilla Olle som väntar på tomten och kolla högen med julklappar!!!

Barnen ska snart ha luciatåg på dagis den 27 nov lite tidigt kanske men det gör ju inget både
jag och Micke börjar jobba kl 6 den dan men jag tror att jag ska ta ledigt, Erik blir nog glad om jag och
Olle kommer och tittar.
Då får jag ledigt 3 dagar i streck och då hinner jag kanske julpynta också ooo vad roligt.
Erik ska vara pepparkakasgubbe säger han så då måste jag fixa en dräkt men det får väl bli på Dollarstore,
vad skulle man göra utan dollarstore.

Kommentarer
Postat av: Erica

Hahah pepparkakasgubbe!! Är du säker på att han kommer att vilja vara med när det väl kommer till kritan?? :-)

2007-11-21 @ 07:42:47
Postat av: Jennie

Nej det är jag inte men då får han vara tomte och sådana kläder har jag hemma

2007-11-21 @ 07:47:40
Postat av: Anonym

Jag tror att Mormor måste följa med o kolla.

2007-11-21 @ 11:01:44
Postat av: Erica

Jag vill också se...:-)

2007-11-21 @ 13:00:43
Postat av: Peter

SÅ söt pojk!

2007-11-21 @ 22:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0