Idol

Kvällens program var riktigt bra men jag säger som Kishti:
Girl Power

Första om gången, låtar som passade idolerna.

Marie var grym, Amanda är ju som ni vet inte min favorit men
det var de bästa hon gjort och Andreas sjöng bra som han brukar när
han står still.

Andra omgången låtar som var en utmaning.

Amandas låt var väl ingen jätte utmaning sjunga en lugn låt det fixade hon ganska
enkelt. Hon skulle ha fått sjunga en schlager tex. Take me to you heaven,
det hade varit en utmaning men hon är ju juryns favorit.

Maries låt Maneater var ju en riktig utmaning som hon klarade riktigt bra.

Stackars Andreas snacka om utmaning  men han fick ju till några salsa moves.

Marie får då min röst  och det känns som att det blir girlpower i globen men som
sagt man vet aldrig.
Jag tror Andreas åker men jag har haft fel förr

Kommentarer
Postat av: Peter

Rätt gick vidare...hoppas nu bara att Amanda vinner i globen :-D

2007-12-01 @ 00:49:27
Postat av: Erica

Ja hejja Amanda!

2007-12-01 @ 10:00:23
Postat av: Jennie

Hejja Marie

2007-12-01 @ 15:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0