Jävla elräkning

Ja just det jävla el räkning det är allt jag vill säga ska väl ta allt från början.
Förra månaden så kom våran sluträkning eller vad man nu ska kalla det
man får en i allafall efter att man har läst av el mätaren.
Den visade - 6 kr alltså behövde vi inte betala nåt förra månaden det verkade
ju för bra för att vara sant. Och det var just var det var också för idag kom månaden
räkning där får vi alltså betala dubbelt både för förra månaden och denna
månad.
Efter som att vi betalar elen varje månad så hade jag ju hellre betalat förra månaden
och att dom bara hade dragit bort 6 kr, så nu blir det i stället 6000 kr för två månader.
Jag fattar fan inte hur dom tänker tror dom att man blir glad av att slippa betala en månad
och sen betala dubbelt nästa månad eller är det nå som ska se bra ut in nån staistik.

Ska då ringa till dom i morgon och skälla lite blir så jävla förbannad kanske ringer Sverker
också.
Återkommer i ärendet.

Nu har då ungarna somnat dom var vakna ganska länge faktiskt Olle till 19,30 och Erik
till 20.00 ca.
Ikväll är det Deperate housewives som man måste se, men fram till dess ska jag spela
lite Dollar där jag är spaningsledare det gåt väl så där kan man säga.

Förresten går det bra att vi sänker julklapps inköpen till 50 kr med tanke på våran el räkning:)

Kommentarer
Postat av: Erica

Men ring dit och klaga BIG TIME, säg att ni faktiskt har månadsbetalning av en anledning...för att slippa att åka på dubbelt en månad. Det fattar väl vem som helst att det inte går speciellt bra. Jag är arg å era vägnar, fast det är jag ju åt allt nu känner jag (jäääävla finger) Ja vi kör på 50 kronor!! :-)

2007-11-06 @ 21:29:07
Postat av: Peter

Sjuka elbolag!!! Jag har Sverkers direktnummer om du är intresserad? =)

2007-11-06 @ 23:26:57
Postat av: Erica

Hahaha, Peter.. har du det?

2007-11-07 @ 00:01:06
Postat av: Anonym

But of course :-)

2007-11-07 @ 08:40:39
Postat av: Jennie

Peter: har du det?
Erica: det där med 50 kr var ett litet skämt

2007-11-07 @ 08:41:01
Postat av: kw

100:- gäller o inget annat, börja inte med nåt annat....

2007-11-07 @ 10:35:22
Postat av: Peter

Svarar väl en till gång då..JA det har jag!

2007-11-07 @ 16:26:13
Postat av: Erica

Coolt.. kan inte jag få hans nummer..så ska jag tvyvringa lite :-) Jennie: Jag vet att du skämtade..halllååå!! Är det sagt 100 kr så ÄR det det som gäller. Ni ska snart få min önskelista och förväntar mig att få önskelistor tillbaka!!

2007-11-08 @ 08:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0