Kaos

Det är fortfarande kaos här hemma men det håller på att bli bättre jag
ser ljuset i tunneln.
I morgon är det nog dax att börja på övervåningen, Micke har faktiskt fått ett
uppdrag han ska dammsuga och skura alla golv i hela huset och han har två dar
på sig, han är ledig ons och tors.

I dag har Erik varit pepparkaksgubbe, dom har varit på en adventslunch i församlingsgården
och sjungt för PRO människor typ.
Dom var så söta där dom stod på rad 36 st söta Lucior, tomtar och pepparkakasgubbar.
Eftersom att dom stod på rad så blev det som att dom sjöng lite olika, dom på enna sidan
sjöng en sak och dom på andra sidan var nåt ord efter oooo så gulligt.
Kom på en lite fråga Är det helt ute att vara stjärngosse? Det var ingen som var det.

Ska lägga upp några bilder sen, hade bara mobilen med mig så bildena blev så där.

Nu ska jag se dom Desperata Hemmafruarna.

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja du måste lägga upp bilder så jag får se gullet i pepparkaksdräkt. Ja exakt varför var ingen
stjärngosse??

2007-11-27 @ 23:34:19
Postat av: kw

På tal om desperat (ERicas blogg) vi måste nog ge henne en hjälpande hand med lite julpynt, eller!!

2007-11-28 @ 08:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0