Lördagmorgon

En lukt av metallkänsla sprider sig i rummet men det är bara Micke som har
druckit sprit.
Nu har han då duschat och det är fan svetten som luktar som om man har tagit på
en massa järn och sen luktar på händerna då vet ni.
Var och hämtade han och Patrik kl 1 i natt, hade lite svårt att somna sen och speciellt när
Micke låg åt mitt håll som ni kanske förstår, klev upp kring 8 tiden gjorde frukost och mös.
Hade även spelat in Predikanten himla bra serie efter Camilla Läckbegrs böcker.

Nu ska vi till Rosvik vill hinna träffa mina gullungar innan jag ska jobba, hinner inte träffa
dom i kväll eftersom jag jobbar till tio.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Erica

Så han e bakis idag??

2007-11-24 @ 13:02:46
Postat av: Micke B

nej

2007-11-25 @ 08:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0