Lunch

Snart lunchtajm, men vad ska man äta?
Det är alltid detta matproblem, -Vad ska vi äta idag?
- Jag vet inte.
Men jag vet inte går inte att äta.

Till lunch blir det kanske hamburgare om det finns hemma för det är inte läge att starta bilen
det är rätt kallt och värmen har ine varit i nåt, jag tror det är kring -10.
Finns det inga hamburgare får det bli makaroner och korv den middan får Micke fixa eftersom
jag jobbar.

I kväll får vi hålla på Sverige, ska väl se lite av matchen men 21.00 börjar ju Greys Anatomy
och då får det vara hur mycket fotboll det vill men det missar man inte.
Micke ska ut och jobba natt så jag och grabbarna får klara oss själva i natt.

Hej svejs ska gå och ta tag i lunchen nu

Kommentarer
Postat av: Erica

makaroner och korv funkar alltid!!

2007-11-21 @ 15:35:25
Postat av: Mats

Grey´s Anatomy när det är Fotbollslandskamp EM-kval hmm tur man är ungkarl

2007-11-21 @ 16:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0