Malte dag

I dag är Malte här ett tag, vi har varit ute och han har sprungit som
bara han kan springa(ni som känner han vet).
När han hade sprungit ett tag och så lite trött ut då kom hans kompis
Ozzy och dom sprang. Ozzy är ju inte så gammal och just nu så är han
över sexuel så han satte på Malte flera gånger det verkade inte bekomma
Malte speciellt mycket han skällde till nån gång bara.
Så jag är ledsen Erica han kanske är lite gay.
Malte blir lite förrvirad han vet inte om han ska vara uppe eller nere,
det är inte lätt.

Nu ska jag gå ner opch äta min smörgåstårta och sen väntar jobbet.

Hek svejs

Kommentarer
Postat av: Micke B

samma senare då jag gick ut,Malte rent utav vrider arslet så ozzy kan komma åt,,,,tala om gay hund!!!,,,ozzy oxå givetvis men han e ju valp å vet inte bättre,,,,men malte som e 2 år borde väl kunna vid det här laget,,,,det ä väl som ozzys ägare säger det ä modernt vara bög idag,jajjamensan

2007-11-12 @ 12:44:15
Postat av: Erica

Måhanda han är lite gay.. men som en "vuxen hund" låter man den yngre "valpen" att få vinna... det handlar om uppfostran djuren emellan...

2007-11-12 @ 14:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0