Recept

Lovade ju ett recept om det var gott och det var det.

*Kycklingfile av nåt slag, krydda dessa med grillkrydda
och tillaga dom i ugnen.
*Skiva sedan upp dom och sätt i en ugnsfast form ta
sedan matlagnigsgrädde och slå över.
*Tillsätt sedan en burk med Campbells kycklingsoppa
*Strö över ost och in i ugnen och låt det gosa till sig lite.
*Servera med ris eller vad man vill.

Jag hittade ingen Campbells kyckling soppa så jag tog en påse cup of soup
med kyckling som jag tillsatte vatten i men jag tror att det går att sätta pulvret
direkt i gädden också.
Det var då gott iallafall, Mamma hoppas matchen var bra så det var värt att
skippa denna delikata middag :).

Just nu sitter jag med färg i håret det ska vara i ca 10 min. till sen blir det kastanj färgat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0