Spännande

Nu är det spännande vem ska åka ut ur idol och kommer jag att få se nåt mer
avsnitt det är dom frågorna vi ställer oss just nu.

Kvällen Idol var bra mycket bra låtar, Jag tycker nog Andreas var bäst, Christoffer
börjar jag gilla mer och mer.
Daniel  var som vanligt bra, Marie var inte lika bra som förra gången och Mattias var
ingen höjdare i dag. Sam var väl som vanligt ingen höjdare och Amanda var väl bra
men hon är ju inte min favorit.

Jag tror att MattiasSam och tyvärr Marie hänger löst men jag hoppas Sam åker ut.

Annars idag har det inte hänt så mycket, vi var ju på vårdcentralen och Erik hade öron-
inflamation så det blev pencillin 10 dagar till, inte bra men vad göra.
Sen har jag jobbat till 19.15 och barnen sov när jag kom hem sen har det inte hänt så
mycket.
I morgon väntar bad på Nordpoolen i Boden, har aldrig varit där men det ska visst vara
bättre än Havsbadet har jag hört.
Ny rapport i morgon Sov gott

Kommentarer
Postat av: Peter

Njaaaa, Amanda och Daniel var bäst tycker jag

2007-11-03 @ 12:47:44
Postat av: Mats

Vilken tur du hade att Sam åkte ut.

2007-11-03 @ 22:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0