Vissa jobbar faktiskt

Fick en kommentar att det är dött på min blogg men som sagt alla kan inte
blogga på jobbet.
I dag har jag jobbat har nyss kommit hem, barnen har varit på dagis och Micke
har varit hemma och kapat sönder våran gammla järnbro.

Nu vet jag inte riktig vad som händer men ska väl gå och börja med maten, i dag
bli det Lax och potatis med romså inte äkta rom dock.

För övrigt så är jag ganska trött, natten var jobbig jag har burit tillbaka Erik till hans
säng säkert 2 gånger och Olle 1 gång, sen gav jag upp.
Olle kom vid fyra tiden med sin byggare bob kudde som om det ite var nog fullt i
sängen tur att dom är söta.
Nu ska jag gå och göra mat.

Hej Hej

Kommentarer
Postat av: Erica

Hehe... åå så sött det måste ha varit när han kom med sin kudde!!

2007-11-06 @ 17:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0