Bil i Luleå

Har just kommit hem från stan Luleå alltså, vi har bla skjutsat Peter
till flyget.
Vi började på storheden Rusta, Intersport, coop och max och det
gick ju bra. Sen for vi till Erica men sen skulle vi därifrån och eftersom att
man inte är i själva stan så mycket utan det blir mest storheden när
man är i Luleå.
Men rödljuset vid kommunhuset tror jag att det är, där blir det värsta
start i backe och det är alltid rött när man kommer dit.
Det blir ju inte lättare när ens passagerare börjar psyka en alltså 
mamma och Peter

-Jennie hitta bara dragläget så är det lungt sa Peter 
-Jennie titta inte bak sa mamma

Man är ju aldrig ensam vid ett trafikljus så det var bilar
bakom, jag stod högst upp.
Det blev lite skratt efter alla kommentarer och då blir det varmt till och med
solglasögonen började imma.
Allt gick då bra lite mycket gas bara, det är inte lätt med start i backe när man skrattar. 

Kommentarer
Postat av: Erica

hahah hade velat höra dessa kommentar irl
=))

2007-10-12 @ 15:35:00
Postat av: jennie

Du missade nåt kan jag säga

2007-10-12 @ 19:26:30
Postat av: Erica

Kan tänka mig det

2007-10-12 @ 23:17:33
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Peter

Haha, de var skiiiitkul!

2007-10-15 @ 11:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0