Bloggar visst

Erica det är faktiskt inte all som kan blogga på sitt jobb för vi
har lite annat att göra:)

Har som sagt jobbat i dag och det är pest att jobba helg för dom
som inte visste det.
Efter jobbet for vi till Rosvik och hälsade på.Erica var där med Malte
så vi drack ett glas vin och spelade Vem får sista ordet kul spel
till och med pappa var med och han var duktig,-Peter du hade dött.

Vi var inte så länge för Olle vill åka hem han somnade fort i bilen
och Erik ha nyss somnat, Micke vet jag inte, han sitter nere och ser på tv
ska gå ner och vara lite trevlig.

Go natt och sov gott alla glada.

Kommentarer
Postat av: Peter

Mutley på hög nivå... och tro mig jag vet att det inte är kul att jobba helg... även om jag tjuvsurfar allt som oftast... man kan ju göra två saker samtidigt =)

2007-10-13 @ 20:59:56
Postat av: Erica

Och det är JAG, Erica som skrivit inlägget ovan. Peters namn var redan ifyllt och jag glömde ändra... Då vet ni!!

2007-10-14 @ 11:53:13
Postat av: Peter

Haha, fan jag fick ont i magen! =) Puh...tänkte fan har jag blivit dement då jag inte kommer ihåg välka inlägga jag skriver:-). Jag hade verkligen velat vara med..fan va kul!

2007-10-15 @ 11:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0