En liten uppdatering

Det är väl bäst att uppdatera lite, Micke och barnen har bakat
negerbollar, gott men jag hatar som sagt pärlsocker.
Trots att man har dammsugit så är det överallt.

Jag har bestämt mig för att vara hemma i morgon, det gör
så ont när jag hostar speciellt på vänstra sidan och sen kan
jag inte ta ett djupt andetag får som avbryta det annars får jag
värsta host attacken.

Just nu är Micke och Erik ute och kappar lite ved till vinterns
skoterutflykter, Olle var oxå ute ett tag men han kom in och sa
-Mamma jag har så ont, han har börjat köra med det när han är less.
När man frågar vart han har ont så kan det vara i armarna, benen,
magen eller nåt annnat ställe.
Han sitter just nu och ser på lejonkungen och äter rostat bröd.

Nu ska jag gå ner och ta feber återkommer senare så ni får veta
vad termometern visade, tänkte bara om det är nån som för anteckning
på detta.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Erica

Bara du inte blivit smittad och fått lunginflammation du med

2007-10-22 @ 15:37:12
Postat av: kw

Jag för noteringar, en speciell kurva bara för dig

2007-10-22 @ 17:41:14
Postat av: Peter

Hahah, mamma du är så rolig =)

2007-10-22 @ 20:14:43
Postat av: Erica

jaaa hon e himla kul =)

2007-10-23 @ 07:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0