Fredag

Efter som att min syster säger att jag är så bra på att uppdatera
min blogg så är det väl bäst att jag gör det.

Har nu kommit hem från jobbet och är svinigt trött tror jag har
sömnsjukan eller nåt.
Micke har gått och vilat ett tag han ska ju och jobba stackarn, han
är även jättesnuvig och det rinner från hans ögon.
 
Olle spelar hulken, han har ingen feber tror jag.
Erik ser på tv och till middag blir det korvstroganoff och ris nu har ni fått
lite update. Återkommer med en idol blogg senare.

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

Utmanar dig att lista de städer du besök som har ett speciellt minne över sig, och sen vilka länder du besökt! lämna gärna ett avtryck när det är gjort =)

2007-10-19 @ 16:06:36
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll
Postat av: Erica

Ja Jennie.. anta utamningen.. Hur många städer har du varit i?? *haha*. Vad bra att du uppdaterat igen, nu vet jag vad fam Bergström/Wiklund ska göra ikväll. Det känns tryggt!

2007-10-19 @ 17:16:54
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Peter

Åååå va gott med korvstroganoff...de vill jag har nästa gång jag kommer upp :-)

2007-10-20 @ 01:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0