Fredag

Idag känner jag mig riktigt pigg har i och för sig haft sovmorgon,
tack Micke.
 Började med att rensa ut ur pannrummet alla som har sett det
vet att det är rummet som gud glömde, men det känns att man
inte är riktigt 100 frisk än, jag fick ta några pauser men nu är det gjort.
Så nu är det jättefint i hallen.
Sen var jag och Erik och handlade på Ica det är ju som att svära i kyrkan,
handlade två kassar och det blev nästan 500kr på Coop så hade det kanske
blivit 300kr så det så.
Idag  blir tacos igen i dag men med kyckling, gott det var ängesen vi åt med
kyckling.

Nu ska vi ta fara och plocka lite granris, det finns så dåligt med sånt här runt
oss så vi tar bilen och far efter nån skogsväg, barnen skulle ta med sig sina
gevär om vi skulle stöta på nå björn eller nåt.

Ha en fortsatt trevlig dag. 

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha.. tur att gevären är skarpladdade..! Coop må vara billigare än Ica, men inget i jämförelse med Willys eller Lidl =)

2007-10-26 @ 13:22:51
Postat av: Peter

LIDL rules! =) Visst ni att 90% av alla som äter tacos gör det på just fredagar! De visste ni inte va? =)

2007-10-26 @ 14:54:15
Postat av: Erica

Ska anteckna ner det och hänga upp lappen på kylskåpet!!

2007-10-26 @ 15:51:34
Postat av: kw

Va bra att du känner dig piggare. Varför har jag inte hört av er idag?
Vi ska nu äta renskav, gotteligott

2007-10-26 @ 15:52:40
Postat av: Peter

själv så ska jag handla på LIDL...eller VON LIDL...reklamen ni vet=)

2007-10-26 @ 15:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0