God morgon

Klockan är nu 6.45 och vi har varit vakna i 2 timmar för 4.44 skulle Erik
ner och kissa och i samma veva steg Micke upp.
Vi höll ut till 5.15 då hade Erik väckt Olle oxå så då var det bara att
stiga upp härligt. Just nu känner jag mig halvt död jag ska ju oxå joba idag
börjar 12 till 20.15 och har stigit upp 5.15 härligt.

Min syster skrev i sin blogg om monster bakom duschdraperiet och det har
hänt mig på riktigt.

När jag och Micke bodde i stan så kom jag hem från jobbet en dag och det
skulle inte vara nån hemma.
I vanlig ordning låser jag upp dörren tar av mig kläderna och går på toaletten
har just satt mig till rätta när nån står bakom duschdraperiet och säger -Hej.
Det var tur att han bara sa hej och att jag redan satt på toan.:)
Han hade lika gärna kunna skrika till eller nåt och då hade jag nog dött.

Nu ska jag gå och äta frukost ha en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag hade blivit tokig om någon skrämt mig så! =)

2007-10-15 @ 11:25:54
Postat av: Erica

Jag hade slagit ihjäl honom.. haha tänk om han hade vrålat ut nåt istället. Verkligen tur att han bara sa Hej!
Undrar om Peter kommer ihåg alla gånger som jag smygit mig iväg och sen hoppat fram och skrämt honom. Han blev så rädd många gånger att han började att storgråta *haha*

2007-10-15 @ 11:42:36
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Peter

jag är sjukt skvätträdd...fortfarande!

2007-10-15 @ 12:41:58
Postat av: Erica

Ledsen om jag medfört svårigheter för dig att klara din vardag...

2007-10-15 @ 12:44:27
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Erica

Går in på din blogg och det är fortfarande godmorgon!! =)

2007-10-16 @ 11:58:53
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Peter

Det är en lååång morgon! =)

2007-10-16 @ 14:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0