Hemma

Om det är nån som har saknat mig så har jag kommit hem nu,
från jobbet alltså.
Började kl 6 i morse det gick ganska bra att stiga upp och på
jobbet var allt som vanligt, dom verkar ha klarat sig bra utan mig.

I går kväll så såg jag på tv som vanligt, jag bläddrade mellan Ernst
och det nya programmet EKG, programmet i säg var väl så där men 
mitt i allt dycker Stina upp med sin spindelfobi och sjka bli hypnotiserad
 i tv .
Stina har jobbat  på coop flera sommrar en jättegullig tjej kul att se hon,
Sen så dyker doktot Sven upp som expert på myggbet när dom gör ett test.
Testet gick utt på att stå i kalsonger i sveriges myggtättaste ort som var några mil
från Arvidsjaur och se om man blev immun mot mygg om man lät den bita en
på hela kroppen, det blev man inte.
Vart jag ville komma med dett avar att Doktor Sven jobbar i Norrfjärden så det var
bara känt folk på tv i går.

Nu måste jag fundera ut vad vi ska äta till middag

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0