Idol update

Har just sett idol och idag var nog den sämsta omgången.

Idag skulle dom framföra listhits och vissa gjorde det bra medan
andra var halvdåliga men det var ingen som gjorde ett super-
framträdande.

Daniel tillhörde som vanligt toppen även om det inte var han bästa
framträdande. Amanda däremot gjorde sitt bästa framträdande hittils,Christoffer
var bra han fick nog bäst kritik av juryn.
Sen har vi resten, Evelina blev total sågad men jag tyckte hon var bra men man
kan väl inte sånt.
Marie och Gathania gjorde vad dom skulle inte mer, sen gör Sam sitt bästa
framträdande hittills men det var väl ändå sådär och sist men inte minst
Andreas jag gillar hans röst men han passade inte att sjunga Andreas
Johnsons A litel bit off love, håller nog med juryn han skulle passa som
dansbandssångare han kanske även passar till lugna ballader.

Dom som hänger löst ikväll tror jag är:
Sam
Andreas
Gathania eller Marie

Tack för ikväll nu ska jag gå och sova, Olle somnade redan kl 19 så det kan
bli en tidig morgon.
Sov gott

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag såg det inte...du vet, jag var ju på lena+orup ;) hahaha. Men jag hörde att Ghatania åkte...lite av en skräll ändå...trodde att hon skulle bli en farlig outsider.

2007-10-20 @ 01:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0