Julklappar

Kanske känns det lite tidigt att prata julklappar men måste
få ta upp en grej bara.
Våran familj hade tänkt att sätta en hundra kronor gräns
men nu vet jag då inte.

Jag hade tänkt så här:

Jag och Micke ger till Mamma, pappa,Erica, Peter, Jennie Wes en
julklapp för hundra kronor till dom var alltså. Sen får jag och Micke
ge vad vi vill till varann oavsett summa och till barnen.
Vill då alla andra ge barnen julklappar för hundra kronor så är
det ok, men jag säger bara lycka till.
Hoppas nu att alla har fattat annars väntar jag med spänning på nåt
annat förslag.

Det kommer att bli samma sak i Bergströmska familjen har jag och
Else- Marie bestämt, så lätt var det fixat i den familjen hoppas att det blir
lika smidigt i Wiklunds familj vilket jag inte tror.
Om alla bara gör som jag säger så blir allt så bra.(oj vilka kommentarer jag kommer att få).
HaHaHa

Jag ska gå ner och se den där nya svenska serien Labyrint som börjar nu kl.21
kanske hinner med nån kommentar efter den.

Kommentarer
Postat av: Erica

Asså... Ni får väl köpa vad ni vill till varandra och till era barn. 100-kronorsgränsen gäller bara dom vuxna. Förra julen hade vi 100-kronorsgräns inom X:ets familj medan jag och X köpte för mer än så till varandra... Det var ju våran egen business.

Varför tror du inte att det kommer att bli smidigt i Wiklundsfamljen?

2007-10-11 @ 22:18:32
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Peter

Ni kommer att få 8 liter bensin var av mig...förutom mamma och pappa, dom får diesel! ;)

2007-10-11 @ 23:51:35
Postat av: Erica

Åååh...TACK det behöver jag =) kommer vi få en presentcheck, eller i en dunk..? För isånna fall måste du räkna in vad dunken kostar på den där hundralappen så det blir nog lite mindre liter bränsle då ;-)

2007-10-12 @ 00:21:22
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Erica

Sen tycker jag det är tråkigt att veta i fröväg vad man får.. det var ju bara roligt när man var liten... att tjuvkika och tjuvöppna luckorna i julkalendern och sedan stänga igen dom så inte mamma skulle märka *hehe*

2007-10-12 @ 00:22:36
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Jennie

Bra present men håller med Erica

2007-10-12 @ 07:49:55
Postat av: Peter

ni får tanka på macken och sedan fakturera mig :-)

2007-10-12 @ 09:23:04
Postat av: Erica

ok då vet jag =)

2007-10-12 @ 15:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0