Kväll

Då var det kväll igen, barnen är trötta vi har fått gå ut och agenta
ett tag till och med jag.
Men tyvärr så är det nog inte länge till dom sover, jag känner mig
också rätt trött.
Ikväll är det ju desperate housewives det kan man ju se och eftersom
att det är på 5:an så går det att se i sovrummet, perfekt.

Till middag blev det pannkaka men jag är ju så duktig att jag åt sallad och kött
men just nu så är jag hungrig,får väl ta och gnagga på en morot eller nåt.

I morgon är jag ledig, Micke ska på nåt möte mellan 13-16 vilken jäkla tid men men,
sen senare kommer Totto hit till barnes stora glädje. Igår byggde vi i hop en legoborg
som jag har köpt nån gång när dom hade jätterea på barnenshus det är säkert
ett år sen.
Kanske ska lägga in en bild på den.

Just nu står Olle bredvid mig och säger- Jag är jättetrött, jag vill se Bamse.

Bäst jag går ner nu. Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Erica

Moster är nog inte lika "lekig" som farbror Totto... Int blir väl barnen såå glada när moster ska komma.. Nä jag måste nog ta tag i det där lekandet hör jag nu =)

2007-10-30 @ 20:17:22
Postat av: Peter

Hehe, sööötolle! Men har du börjat ett nytt liv nu eller? Det måste du hålla oss uppdaterade om också :-). Vill även ha en bild på borgen!

2007-10-30 @ 23:32:24
Postat av: Peter

Erica...det stavas inte "int". Det stavas "inte"...hahah payback time!!!

2007-10-30 @ 23:33:17
Postat av: Erica

Det stavas "int" om man skriver på pijtmåle =)
Jag skulle krossa dig i en stavningstävling!!! Hahaaa

2007-10-31 @ 09:47:11
Postat av: Jennie

Erica Pojkarna tycker om när du kommer oxå du har ju malte och så ska vi och bada.
Jag ska fixa en stav tävling när ni är hemma samtidigt nån gång.
Peter Ja jag försöker börja ett nytt liv har lite svårt att komma igång med motionen bara maten går rätt bra.

2007-10-31 @ 09:50:09
Postat av: Peter

Skönt att komma igång och bli lite nyttig...jag skulle också behöva det..menmen :-). Erica, helt seriöst...du skulle aldrig slå mig i en sån tävling!

2007-10-31 @ 09:57:47
Postat av: Micke B

det stavas "int" om man skriv på "pitefint",,,,,hur det stavas på "bohndska" har jag ingen aning om,men hur det uttalas vet jag,,,,int e väl snarare talspråk,dvs som man säger uppe i norrland,nere i stockholm är man för "fin" för att utelämna en bokstav eller hur Peter????,,,,;)

2007-10-31 @ 10:24:45
Postat av: Erica

Peter.. inte en chans att du skulle vinna. Jag är allvarlig..fråga mamma hur bra jag är på att stava. Mycket bättre än dig =)

2007-10-31 @ 13:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0