Kväll

Nu har lugnet lagt sig här på rövel, barnen snarkar, Micke snarkar så det
är bara jag som är vaken.
Jag har just sett färdigt Greys det var bra som vanligt. Tidigare i kväll så har
Totto, Karin och Matte varit här och jag sa nog nåt dumt angående Idol, jag sa
att om Sam inte åker ut på fredag så ska jag aldrig mer se idol och jag hade
gott om vittnen.

I dag har Olle sovit middag han sov säkert i två och en halvtimma vilket han
säkert behövde så han somnade inte förrän efter nio, få se hur länge han
sover i morgon.

I morgon är det dax för simskola igen, jag jobbar tyvärr så det blir Erik och Micke
som får fara, Olle ska få vara hos mormor och morfar det verkade som att han
tyckte det skulle bli kul när jag berättade att han skulle få vara i Rosvik.

Sov gott allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0