Lördag

Ojj vad dåligt tippat av mig igår på Idol,hur kan Sam vara kvar
jag fattar det inte.
Sen har vi Evelina som jag tyckte var en av dom bättre och så,
åker hon ut det är fan katastrof.

I dag är vi i allafall i Rosvik just nu hos mamma och pappa, vi
ska äta här hade vi tänkt.
I morgon blir det en lång dag man ska ställa om klockan och som  alla
vet så vaknar mina barn tidigt ,så tänk att vi kliver upp 05.15 som idag
och så kommer man ner och måste dra bak klockan en timme till 04.15,
fy fan vilket öde.
Micke hade lovat att han skulle stiga upp den dan men då har han tagit
på sig att jobba natt, schyst.
Men det är ganska synd om honom också han får jobba en timme längre så
alltså 13 timmar, han har valt fel helg att gå ut och snål jobba kan man säga.

Kommentarer
Postat av: Erica

Tur att du påminde mig om det där med klockan..

2007-10-27 @ 15:29:50
Postat av: pia

jag har läst din blogg ett tag,du vet inte hur bra du har det verkar det som,en karl som verkar göra det mesta medan du själv mest vill se på tv..lite av en lyxhustru verkar du vara,man blir lite avundsjuk på dig

2007-10-28 @ 16:58:43
Postat av: Erica

Jag vet ju att du INTE är någon lyxhustru, du är en lika hårt arbetande kvinna...ellr hur? =)

2007-10-28 @ 17:37:20
Postat av: Jennie

Till Pia
Jag är defentivt ingen lyxhustru, visst jag har världens bästa sambo och inte vet jag är det fel att se på tv när barnen har somnat? Eller om jag ligger hemma och är sjuk. Tror du det är kul och stiga upp 5.00 varje morgon, jag är bara tacksam att jag har en sambo som oxå kliver upp, vi turas om. Sen vet jag inte hur du kan få det till att han gör så mycket mer än mig efter att ha lääst min blogg.

2007-10-28 @ 19:40:13
Postat av: Peter

Vill du ha Pias IPnummer? HAHAH

2007-10-29 @ 00:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0