Lördagkväll

"Ingen förstår hur dåligt jag mår" det är sant jag är faktiskt sjuk,
det snurrar i huvudet (ja lite mer än vanligt), det hettar i ansiktet,
hostar och fryser Temp:38,1.
Hostar och nyser och skakar och fryser.........Ipren typ.

Idag har vi varit i Rosvik, vi har inte gjort speciellt mycket var till Erica
och hämtade Malte för hon skulle på party. Hon manekängade för
oss hon blir farlig ikväll, skit snygga kläder såna vill jag oxå kunna ha.
Det är väl bara starta det nya livet på Måndag som man gör varje måndag.

Barnen har somnat och Micke jobbar så det ä rätt lugnt här, sitter och
lyssnar på Orup en av sveriges bästa artister enligt mig. Blev inspirerad
av min bror som var och såg Lena+Orup igår och skickade ett MMS där han
sjöng Som isarna en superlåt, ja Peter jag är lite avunds.

Nu ska jag gå ner och lägga mig i soffan se Svensson, Svensson och Babben
sen är det Sing a Long men det är inte säkert jag orkar se det och vi har inte
3:an i sovrummet.

Återkommer senare med en historia, tror att nån på Mickes jobb har skickat den
till mig.

Just nu är det Kayos låt Om Natten med Orup 10 ggr bättre med han.(Det är han
som har skrivit den för dom som inte visst det).

Kommentarer
Postat av: Peter

Håller ¨på att lära mig den på gitarr...den är faktiskt bra!

2007-10-20 @ 23:25:54
Postat av: Erica

Varför fick inte jag ett mms när han sjöng då??

2007-10-21 @ 21:46:21
URL: http://egirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0