Mera idol

Jag glömde ju nämna Mattias men han var väl som dom
andra, sådär.
Jag hade ju ganska fel på vilka som hängde löst, fast jag
hade ju skrivit Marie eller Gathania men det  blev båda och
Mattias, Gathania åkte ut jag trodde hon skulle bli en outsider.
Hoppas nästa omgång blir bättre.

Nu till dagens aktiviteter, vi klev upp 5.15 lagomt tidigt jag är gode
trött skulle jag sätta mig skulle jag somna.
Nu har vi ätit frukost och barnen spelar Fantastic Four
och Micke har somnat och jag har smygit upp stängt sovrummsdörren
så att jag kunde skriva lite, håller man på bli beroende eller?

På ett tag tror jag det blir Rosvik men vi får vänta en liten stund till så dom
hinner vakna. Vi brukar åka bort när Micke sover så att det blir tomt i huset.

Bäst jag går ner till barnen börjar leva om lite.

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar JA , du håller på att bli beroende... Snart kommer du att drömma om bloggen och direkt det händer nåt så kommer du att tänka.. Åh DET måste jag blogga om sen.. Så är det!!!

2007-10-20 @ 12:32:13
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Peter

Haha, redan beroende...detta kan bli faaarligt =)

2007-10-20 @ 23:24:37
Postat av: Peter

Haha, redan beroende...detta kan bli faaarligt =)

2007-10-20 @ 23:24:55
Postat av: Erica

Bra peter att du upprepar det!! *haha*

2007-10-21 @ 21:44:52
URL: http://egirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0