Ny dag

Jaha då var det en ny dag med nya bekymmer. Har haft sov morgon idag
och det var jätteskönt, en stor puss och kram till Micke för att han steg upp
men då får ju jag stiga upp i morgon men det är bara att bita ihop

Det värsta med att ha sovmorgon är att jag ibland vaknar med huvudvärk
vilket jag gjorde i dag, fast det gör jag ju även om jag stiger upp tidigt.
Det vore jätteskönt att nån gång få vakna upp utvilad och utan huvudvärk.

I dag är det kvällsjobb som gäller 13.30-22.15 härligt, Micke är ledig idag så
han får äran att vara hemma med sötnosarna som förövrig har spelförbud ett
tag framöver, dom måste göra nåt annat i bland men jag kan ju säga att Erik
redan hunnit vara arg några gånger.
Jag har faktiskt fått Erik att sitta ner och rita lite idag, han ritade en traktor och
underredet på FYX:en kommer kanske bilder på det sen.

Erik kom just upp och sa -Mamma jag tänkte en sak vi kan fara på nya gallerian
idag, hans ny favoritställe verkar det som.

Måste bara berätta en annan sak, för nån vecka sen var jag på klädparty för
barn alltså. Jag beställde tva mössor och ett par boxer kalsonger men när jag
fick paketet så var det ett par trosor istället för boxer kallingar och just nu springer Olle
omkring i ett par trosor, jättegulligt.

Ha en forsatt trevlig dag

Kommentarer
Postat av: Peter

Hahahah, du vet att ha trosor kan ge men för livet!? =)

2007-10-17 @ 10:01:22
Postat av: Erica

Hahah stackars pöjk!!! Sen undrar jag litegrann om folk som inte känner dig utan och innan, som läser din blogg.. om dom vet vad FYX underrede är?? *haha* Nåja det är ju huvudsaken att VI vet!!! =)

2007-10-17 @ 11:00:29
Postat av: Peter

Hahaha, jaa sant Erica...den var bra=)

2007-10-17 @ 11:27:06
Postat av: Jennie

Det är nog inte så mångaandra som läser min
blogg

2007-10-17 @ 12:38:46
Postat av: Erica

Joho det är jur edan två som kommenterat i den.. sen kan du kolla på statistiken hur många antal unika besökare du har

2007-10-17 @ 15:43:17
URL: http://egirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0