Svaret

Nu kommer det ni har väntat på, svaret

Vilket täcker mest en presenning eller en bikini?

Bikinin givetvis. Den täcker 2 mjölkcentraler, 1 skithus
och 1 nöjesfält.

HaHa

Hoppas ni läser vidare nu fast ni fick svaret först. I dag var Kajsa och Christian 
här trots min förkylning men jag höll mig från Måns som bara är två eller kanske
tre månader till och med.
Dom blev kvar länge och eftersom Erik hade beställt Tacos så stannade dom
och åt med oss, trevligt. Tacos är lindrigt när man är många för man hackar ändå
alltid för mycket grönsaker och köttfärsen går fort att hacka.

Senare på kvällen kom Mamma och Erica förbi. Mamma spelade Ice Age
på gamecubet det tycker hon är jättekul och Erik och Olle tycker det är
kul när nån vill spela med dom.
Jag och Erica såg reprisen av Sing a Long och då kom jag på en sak,
hoppas det kommer ett  Sing a Long eller ett  Dobidoo spel lagomt till
jul det vore super coolt.
Men i sådana fall får jag ju köpa det åt mig själv efter som att vi har hundra
kronors gräns så lär jag ju inte få det av nån annan:)

Nu har jag just set Ensam Mamma Söker på 3:an där spelar dom alltid
så bra svenska låtar, så ikväll lyssnar jag på Gyllene tider typ Flickan i en
cole porter sång
, När alla vännerna gått hem och Vandrar i ett sommarregn
riktigt bra låtar faktiskt.

Imorgon är jag faktiskt ledig vilket är skönt för jag känner mig inte så kry, när
mamma kom så hade jag 38,2 och det är mycket för en som brukar ha 36,5.
Det är bara så typiskt att man är sjuk när man är ledig.

Nu tror jag att jag ska gå och lägga mig, Erik har redan kommit till våran säng
så om det är nån där ute i cyberrymden som vet hur man får barn att sova i egen
säng en hel natt så tar jag gärna emot alla tips.

Go natt och sov gott alla som jag känner och inte känner

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag reagerade också på alla bra låter som spelades under programmet.. Sen en eloge till dig igen för att du verkligen har fattat det här med bloggandet... Så ska det se ut!!! Hejja

2007-10-21 @ 21:50:07
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Erica

Den där kabeln funkade!!!
Jippi, jag lånar den på obestämd tid?? =)

2007-10-21 @ 23:04:58
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Peter

Jaa, måste erkänna..bra bloggat syster :-). Kommer nog att hinna blogga rätt bra på kvällarna till veckan eftersom att jag ändå bara ska sitta på mitt hotellrum i Oslo och ha trist. Vad gäller att sova i sin egen säng så tror jag inte att jag är rätt person att svara på det eftersom att jag gillade ju mamma och pappas säng när jag var liten ;) Krya på dig!

2007-10-22 @ 00:32:28
Postat av: Jennie

Ingen som kommenterade historien hmhm konstigt, var den dålig?

2007-10-22 @ 05:38:43
Postat av: Peter

Den var rolig!

2007-10-22 @ 10:13:54
Postat av: Erica

Jag orkar inte kommentera dem VARJE gång..Gillar dock såndär humor så jag tycker nog oftast att dom e kul

2007-10-22 @ 11:44:55
URL: http://egirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0