Temperatur

"Temperaturen är hög uti kroppen närmare
40 än 37 så ska det vara när ångan är uppe......"

Men jag har faktiskt närmare 40 nämligen 38,6 stackars
mig, jag ska nog ringa till vårdcentralen i morgon.
Misstänker att jag har samma baciller som mina barn
har haft men på vårdcentralen säger dom nog att jag ska
avvakta som dom alltid säger.

Till middag blev det pizza och nu har Micke tagit ut barnen
på en promenad till Q8, dom skulle köpa varsin dricka och
batterier till några ficklampor Erik sa -Pappa kan du köpa
sprit åt mig, söt ungen.

Man får ju se upp för björnar här omkring grannen hade haft
en bakom sitt stall eller vad det nu är dan efter dom
hade slaktat kalkonerna som dom har haft där.
Det ryktas om en björnhonna med 2 ungar, farliga grejer
hoppas dom går och sover snart.

Barnen skulle visst skrämma mig med sina ficklampor så
det är bäst att jag går ner och väntar på dom.

Kommentarer
Postat av: Erica

Känner jag blir lite upprörd nu.. Varifrån har Erik fått det där med spriten ifrån?? Du kanske måste fara in till akuten. Så hög feber är troligtvis en lunginflammation...Du måste nog ha antibiotika mot dom där pneumokock-bacillerna!!

2007-10-22 @ 18:16:31
Postat av: Jennie

Erica nu har du ett litet blond moment, om ett barn vill ha drickan sprite så blir det lätt sprit för dom är du med?
Inte far jag på akuten det är för dyrt!! jag får prata med den trevliga personalen på vc i norrfjärden.

2007-10-22 @ 19:10:17
Postat av: Erica

Meen, hur ska jag veta att sötungen menade drickan dåå? Det finns faktiskt många olika spritsorter på en mack... Nääe det där var ingen äkta "Blond-moment" tycker jag =))

2007-10-22 @ 19:56:16
Postat av: Jennie

Ett litet skrev jag ju, och på en mack finns det inga spritsorter vad jag då vet

2007-10-22 @ 21:32:28
Postat av: Peter

DEFINITIVT ett blonde moment...det får du bjuda på syster :-) haha

2007-10-22 @ 22:55:42
Postat av: Erica

Det finns många spritsorter på en mack... T-sprit, spolarvätska, K-sprit...you name it.. Många tycker det är fint att spä ut en kork till surströmmningen. Tro mig...jag vet eftersom jag har det jobb jag har!!! Nej jag bjuder inte på nåt Blonde-moment denna gågn =)

2007-10-23 @ 07:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0