Utvecklingssamtal

Har nu kommit hem från dagis där jag har varit på utvecklingssamtal
och jag kan säga att det var bra positiva saker, tror ni att dom någonsin
säger negativa saker om barnen, det hoppas jag om det är nåt man bör veta

Erik är en snäll, omtänksam,go, glad kille som är kompis med alla och han
tycker om att vara på gympan, leka på lekmattan, klättra och springa, precis
som sin mor. haha.
Han är dock lite försiktig av sig säger inte så mycket och är lite avvaktande till
att börja med när det är nya platser och nya lekar, han pejlar först läget så att säga. 

Olle har fortfarande feber så han ska vara hemma från dagis i morgon, men Micke
är ledig så jag behöver inte vara hemma.

Kan ju bara säga att imorgon händer det grejor så det så.  

Kommentarer
Postat av: Erica

Har du sagt A för du säga B... Vad är det som händer i morgon.. Ska du in i dimman eller??? Jag vill veta =)

2007-10-18 @ 13:00:44
Postat av: Peter

Hallå...nu måste du berätta!

2007-10-18 @ 15:29:49
Postat av: Jennie

Biljetterna till ni vet vad

2007-10-18 @ 17:31:45
Postat av: Erica

jaha då hade ma o pa rätt.. sa till dem att jag var så nyfiken...

2007-10-18 @ 20:05:15
URL: http://egirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0