Snö snö och snö

Nu snöar det för fullt men den nya snän ska visst ta
bort den gmmla sägs det men det ser ändå ut att
vara ett riktigt skitväder.
Vilken tur man har som får vara på jobbet så man
sliipper vara ute:)
Nu ska vi snart gå ner för ungarna ska till mormor och
jag börjar jobba kl 8.
Jag är ju alldeles själv när jag kommer hem, Micke
har ju hunit fara på jobbet och barnen sover hos mormor
och morfar för jag börjar kl 7 i morgon.
Tänkte köpa hem en sallad från ängeln och sen kanske
hinna med en promenad om jag orkar annars så får det
väl bli sängen brukar bara sova så dåligt när jag är ensamen.

Nu väntar duschen

Kommentarer
Postat av: Erica

Mommo får fullt upp i helgen :-)

2008-04-05 @ 08:07:44
URL: http://egirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0