Söndag

Då var denna helg snart slut och i morgon väntar jobbet igen,
jobbar hela veckan och är ledig även nästa helg.
I dag har vi varit ute på förmiddan, barnen har cyklat och Micke
har börjat tömma växthuset och jag har suttit i min baden-baden
jag vet att det var lite slöt men det var skönt.

Sen har jag och Erik varit hos Egon på kalas, det var typ jag och en
massa pappor och Egons mamma förstås Mike hade platsat
bättre där.
Nästa helg är det också kalas denna gång hos Erik N även kallad
lill-Erik, nånga kalas blir det.

Nu har vi just ätit middag det blev renskav och potatis och Micke
håller på att plocka undan, Tack gullälsklingen.
Jag känner att en förkylning är på väg, jag har ont i halsen och
känner mig konstig i huvudet men det är bara köra vidare och
inte känna efter.

Nu väntar en lugn kväll det blir väl lite tv och sen sova börjar ju 6
i morgon.

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0