Då var denna dag över

I dag blev det som sagt bad och barnen tyckte att det var superkul
dom åkte alla rutchbanor utom spaceball.
Blev sedan lunch på stan innan vi drog mot Rosvik och lilla bebisen
som mest troligt ska heta Emil.

Badet tog knäcken på mig så hos mamma så somnade jag på soffan
i deras inglasning snacka om skönt sen blev det middag, grillad fläskfile
med svampsås och klyftpotatis. Mamma hade gjort en kladdkaka till
eftrrätt med vaniljsås, glass och kolasås fanns också, Erik åt säkert
4 portioner med glass, kolasås och vaniljsås.
Olle däremot somnade redan typ 18.30 och han gick inte att väcka så
vi får väl se när han har tänkt att vakna i morgon, men hur som helst
kommer min väckare att börja ringa klockan 4.40 pip.

Så jag tror jag ska uppsöka sängen nu.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0