En vanlig tråkig onsdag

Man har bara jobbat en och en halv vacka efter semestern och
jag känner hur en svacka börjar närma sig är allmänt trött och less
vill helst bara lägga mig i sängen och sova man kan väl inte brabbas
av en höstdepression redan eller?
Men med två busfrön här hemma så blir det inge lugn och ro, det går
då jättebra för Erik på skolan och för Olle på dagis går det också fint.

I morgon ska jag och klippa mig före jobbet det ska bli skönt det kan
hända att det blir lite kortare än vanlgt vi får se vad det blir.

Som ni märker så är det bara en vanlig tråk onsdag inte så mycket att
skriva om men jag kan ju nämna att min älkling har städat badrummet
och det är guldvärt, puss till dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0