Går framåt

Det går framåt med renoveringen, i går blev det färdig målat 5 varv
senare men så är det när man ska ha vita väggar.
I dag har vi fraktat bort furugarderoben till Rosvik (tungt) och Micke har
monterat upp dom nya, han har just blivit färdig när man bor i ett gammalt
hus så är det ingeting som är rakt så han har fått såga och böka lite för att
få dom att stå bra.
Jag själv har haft ont i huvudet, typiskt för jag hade bett mamma komma hit
och underhålla barnen medan jag bar upp en massa leksaker.
Det blev bättre i huvudet och nu är alla leksaker uppe och något så när bortplockat
i köket och i vardagsrummet tack vare mammas hjälp så Tack mamma!!

Mamma och barnen plockade även in krusbär från min lilla buske så vi kokade
sylt med krusbär och jordgubb, den blev god men söt, Micke gillar den säkert.

I morgon väntar tapetsering det är ca 8 vådder som ska upp tänkte att det inte
skulle ta så lång tid men bara för att jag säger det så är det säkert nåt som ska jävlas.

Nu sovdax

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Egirl

Va spännande...

2008-08-15 @ 09:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0