Sista veckan

Nu börjar sista veckan på semestern även kallad ångestveckan.
Men efter första dan så är man inne i samma gamla rutiner sen att
Micke är ledig 3 veckor till känns ju inte alls nå tungt, nä då det ska
bli så kul att börja jobba. Nån som tror mig.

Jag har ju inte skrivit på ett tag men vi har varit ett par dagar på borgarudden
och sen har det varit ett riktigt oväder med hagel stora som 5 kronor inte hos oss
men i Rosvik här var det bara regn och så blåste det som tusan.
Vi har även varit en sväng med husvagnen till stugan och fiskat och för en gång
skull fick vi lite fisk några Harrar och några Abborrar.

Nu i helgen har vi haft klassfest sklle egentligen ha varit förra sommaren för då
var det 15 år sedan vi gick ut 9:an men det fick bli ett 16 års jubileum.
Det var jätte trevlig och alla var sig lik, nu har man ju träffat ganska många under åren
för dom flesta bor här i närheten. Vi såg på en video film från våran Mallorca klassresa
och även några bilder från en pimpeltävling som vi hade.
Sedan gjorde vi mat tillsammans det blev Vitlöksbröd, pizza och kladdkaka, tidigare på
dagen hade vi spelat brännboll och fotboll.
Det var en ganska lugn och skötsam fest, för min del så började den med huvudvärk men efter
maten så började den ge sig men det blev ändå en rätt lugn fest för min del, var däremot hemma sent
klockan var nog 3.30.
Jag sov hos mamma på soffan så det blev inte så mycket sömn men jag har inte varit speciellt bakis
heller bara trött.

I veckan ska jag väl försöka städa lite och måste till stan och ekipera Erik som börjar 6 års alla hans
byxor är för korta och tröjorna är för korta i ärmarna, han växer så det knackar.

Men nu väntar sängen och det ka bli himla skönt.

Sov Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0