Ännu en ledig dag

Har varit så duktig i dag tycker jag själv, har bakat bullar, tagit ner julgranen och satt
fast ljusslingan.
Nu väntar vi bara på att Erik ska komma hem så han får vara med och klä granen sen
ska alla paket dit.

I går hade Olle en magsjuke släng, han började spy vid halv fem tiden, han låg i våran säng
och jag har aldrig sett Micke vara så fort upp ur sängen som när Olle sa att han vill kräkas.
Han fick inte behålla nåt men efter lunch så åt han en smörgås och sen åt han middag och
i dag har han varit galen som vanligt.

I kväll ska Micke på julmiddag med hans skift dom ska på doktorsvillan så  jäkla gott,  jag och
barnen får hålla till godo med spagetti och köttfärssås.

Vet fortfarande inte hur jag ska kunna klämma in 18 personer här hemma till jul, vid köksbordet
ryms 9 kanske 10 pesoner men det återstår ytterligare 8 personer  men det löser sig säkert.

Nu ska jag ta hem lite julmusik så att jag kan göra en julskiva.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja...jag och Robban vill gärna rymmas i nåt hörn:-)

2008-12-11 @ 14:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0