Dan före dan

Det är när till julafton nu, känner mig rätt lugn och det känns som att allt är under
kontroll.
I morgon ska vi till Mickes faster med julklappar vi ska även hämta ett bord och
stolar i Rosvik vi brukar låna från ishallen.
I morgon kommer även ugnen att gå varm det ska göras revben, skink och jag
ska även göra en stek, jag har kryddat alt i dag så att det ska dra åt sig ordentligt.

I dag har jag jobbat det var rätt bra med folk och Micke har jobbat på bra med listan
med barnens hjälp så är det inte så lätt.

Tror det blir en ganska tidig kväll i dag har redan slumrat till i soffan en gång,
vet inte om jag kommer hinna blogg nåt mer innan jul så därför önskar jag alla
en riktigt GOD JUL.
(jag kommer säkert att hnna blogga).

Hed det bra

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Tack !! Jag hoppas ni får en fin jul, med en massa fina klappar !! Stora kramar Jenny.

2008-12-22 @ 21:20:08
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Theres

God jul! Kankse ses vi ändå på på Coop i mellandagarna, jag vet att det är svårt att hålla sig borta... :0)



Kram /T

2008-12-23 @ 17:40:57
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0