Inte helt normal

Jag har städat lill toan i hallen nu när jag kom hem från jobbet känns som
lite damp varning, den är ju inte speciellt stor så det tog typ en kvart men nu
är det gjort.

Lyckades bra med mina julklapps inköp, det finns så mycket fina grejer på
Jonnagården inte så farligt dyrt heller, jag hann även en sväng på Barnens hus.

Barnen sover hos mormor och morfar för Micke är och snål jobbar lite så jag får
sova själv i natt och ha sov morgon när hände det sist? När man inte har varit på fest och
vaknat upp bakis alltså.
Kommer säkert att vakna kl 5 och inte kunna somna om men då får man väl gå upp och äta nåt
och sen gå och laga sig då brukar man somna om skönt.

Men nu känner jag mig rätt trött ska gå ner i soffan tror jag och se dansbandkampen
som jag har spelat in då kan man snabbspola lite.

God natt och sov gott alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0